جزوه تعریف رفتار مصرف کننده در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 13 |
حجم | 1 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
جزوه تعریف رفتار مصرف کننده در 13 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
فهرست مطالب
تعریف رفتار مصرف کننده
عناصر تشکیل دهنده رفتار مصرف کننده
رفتار مصرف کننده شامل کالاها،خدمات،فعالیتها و نظرات می باشد
رفتار مصرف کننده تنها خرید را شامل نمی شود
رفتار مصرف کننده یک روند پویاست
رفتار مصرف کننده می تواند افراد زیادی را شامل شود
رفتار مصرف کننده شامل تصمیمات بسیاری است
تصمیم گیری در مورد اکتساب،مصرف و یا خلاص شدن از یک کالا یا خدمت
چه چیزی اکتساب، مصرف و یا دور انداخته شود
چرا یک کالا یا خدمت اکتساب، مصرف و یا دور انداخته می شود
چرا یک کالا یا خدمت اکتساب، مصرف و دور انداخته نمی شود
چگونه یک کالا و یا خدمت اکتساب، مصرف و دور انداخته می شود
روشهای اکتساب یک کالا یا خدمت
روشهای مصرف یک کالا یا خدمت
روشهای خلاص شدن از یک کالا
در چه زمانی یک کالا اکتساب،مصرف و یا دور انداخته می شود
در چه مکانی اکتساب، مصرف و خلاص شدن از یک کالا یا خدمت صورت می پذیرد
چند بار و چه مدت یک کالا یا خدمت اکتساب، مصرف و دور انداخته می شود
مدل رفتار مصرف کننده
مدل محرک- واکنش رفتار خریدار
خصوصیات فردی موثر در رفتار مصرف کننده
عوامل تأثیر گذار بر رفتار مصرف کننده
عوامل اجتماعی
عوامل شخصی
عوامل روانی
بخشی از متن
تعریف رفتار مصرف کننده
تصور عمومی بر این است که رفتار مصرف کننده،چگونگی خرید کالاها و خدمات توسط افراد می باشد،اما در واقع رفتار مصرف کننده چیزی بیشتر از خرید کالاها و خدمات توسط افراد است. رفتار مصرف کننده را به طور کلی چنین تعریف می نمایند: تصمیم نهایی مصرف کننده با توجه به اکتساب، مصرف و خلاص شدن از کالاها،خدمات،زمان و نظرات بخشهای مختلف تصمیم گیری در یک دوره زمانی می باشد[1].این تعریف از رفتار مصرف کننده از عناصر مهمی تشکیل شده است که درشکل زیر می توان آنها را مشاهده نمود. در ادامه این عناصر به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود